BAŞKAN YAPAR, ANTAKYA HZ. AYŞE KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ’NİN MEZUNİYET TÖRENİ’NE KATILDI

Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Antakya Hz. Ayşe Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi’nin mezuniyet törenine katıldı.

BAŞKAN YAPAR, ANTAKYA HZ. AYŞE KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ’NİN  MEZUNİYET TÖRENİ’NE KATILDI

Törende Başkan Yapar’ın yanı sıra AK Parti Antakya İlçe Başkanı Mustafa Boyacıoğlu, Belediye Meclis üyeleri, idareciler, öğretmenler, veliler ve öğrenciler yer aldı. 

Başkan Yapar, yeni bir başlangıca adım atan tüm mezunları tebrik ederek, eğitim hayatlarında emeği geçen öğretmenlere ve ailelerine teşekkür etti.

HATAY (UHA) - ERKAN KARATAŞ

EKONOMİ